Asset Based Solutions

Σιδηρόδρομοι

Με την αύξηση του όγκου της κυκλοφορίας – που κινείται σε υψηλότερα επίπεδα σε σχέση με το παρελθόν- , οι σιδηρόδρομοι παραμένουν κρίσιμοι πόροι στον τομέα των μεταφορών, καθώς συμβάλλουν στην άμβλυνση της έντονης πίεσης στα οδικά δίκτυα. Υπόκεινται σε ποικίλα ελαττώματα και αστοχίες από τη συνεχή χρήση, την κόπωση των υλικών και τις καιρικές συνθήκες, ωστόσο είναι ουσιαστικό να παραμείνουν ασφαλείς και σε λειτουργία για όσους χρησιμοποιούν αυτό το μέσο μετακίνησης.

Στη Newtron Technologies εντοπίζουμε τους παράγοντες που προκαλούν ελαττώματα στα σιδηροδρομικά δίκτυα, όπως τάσεις κάμψης και διάτμησης, τάσεις επαφής σιδηροτροχιάς/τροχού, υπολειμματικές τάσεις, θερμικές τάσεις και δυναμικές επιδράσεις.

Με μια εκτεταμένη και γερασμένη υποδομή, οι σιδηρόδρομοι απαιτούν συνεχή υποστήριξη για να διατηρήσουν τη δομική ακεραιότητά τους και να λειτουργήσουν με ασφάλεια.

Διαθέτουμε τις τεχνολογίες και τις λύσεις για επιθεώρηση, δοκιμή και παρακολούθηση σιδηροδρομικών φυσικών περιουσιακών στοιχείων, με στόχο την αποτροπή κινδύνων που σχετίζονται με αστοχία λειτουργίας.

Η Newtron Technologies προσφέρει ένα εύρος εν-χρήσει επιθεωρήσεων για σιδηροτροχιές, σημεία διέλευσης, τροχούς, άξονες κ.α. Αυτές περιλαμβάνουν:

  • Φορητές λύσεις δοκιμής υπερήχων
  • Ανάλυση Αρχικών Αιτιών
  • Μηχανική Αξιοπιστίας
  • Παρακολούθηση κατάστασης
Ο έλεγχος στη σιδηροδρομική βιομηχανία δεν είναι προαιρετικό στοιχείο, είναι κρίσιμο.

Στη σιδηροδρομική βιομηχανία, απαιτούνται Μη Καταστροφικές Δοκιμές [NDT] για όλα τα φυσικά περιουσιακά στοιχεία σιδηροδρομικών δικτύων, συμπεριλαμβανομένων των αξόνων, των τροχών, των σιδηροδρομικών βαγονιών και των δισηροτροχιών. Επί του παρόντος, η δοκιμή υπερήχων [UT] είναι η πιο δημοφιλής μέθοδος NDT στη βιομηχανία. Το UT χρησιμοποιεί υψηλής συχνότητας, κατευθυντικά ηχητικά κύματα για να μετρήσει το πάχος ενός υλικού ή να αναλύσεις τις ιδιότητες αυτού ή να βρει κρυφά ελαττώματα. Επιπλέον, μπορούν να συνδυαστούν και άλλες σχετικές μέθοδοι διασφαλίζοντας τη συνολική επιτυχία μιας επιθεώρησης: